poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Yankee Candle mandarin cranberry


U mnie dziś wosk Yankee mandarin cranberry,wosk z owocowej linii zapachowej, eksplozja zapachu soczystych, słodkich mandarynek z żurawiną.


Wosk zakupimy tu imperium-zapachow.pl

 

Wosk otrzymałam od Klaudii www.czarnulkaablog.blogspot.com , sprawiła mi wielką radość, taka mała rzecz a cieszy i to jeszcze idealnie trafiła w mój gust...


O zapachu:

Kiedy mandarynka idzie na randkę z żurawiną – takie spotkanie musi przynieść owocny efekt! A kiedy miejscem tej nietypowej schadzki jest wosk Yankee Candle, konsekwencje mezaliansu stają się po prostu zjawiskowe! Mandarin Cranberry łączy w sobie egzotyczne, mocno energetyczne, cytrusowe nuty ze słodyczą czerwonej, zimowej żurawiny. Niespotykany koktajl pobudza i relaksuje zarazem, wprowadzając do wnętrza aurę świątecznego szczęścia i sprawnie rozświetlając ponury mrok jesiennych, coraz dłuższych wieczorów.





Zapach idealnie się sprawdza w takie dni jakie mamy teraz czyli pochmurne i zimne, dzięki swojemu słodkiemu zapachowi, który unosi się w domu stwarza ciepłą atmosferę. Zapach jest lekki a zarazem intensywny, przyjemny, wyczuwalna jest mandarynka przełamana przez żurawinę.......

 

Cena : 7zł

 

Zapach, który nie męczy tylko uwodzi....



 

Kominek do wosków zakupiłam za 2,50zł w second hand


9 komentarzy:

  1. sama tego wosku jeszcze nie mam, ale cieszę się że Tobie się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia widzę serwuję nam wszystkim wspaniałe aromaty :) ja nadal czekam az wypalę kawałek wosku z kominka i też zamierzam wrzucić tą limonkę którą podarowała mi Czarnulkaa :) Żurawinę miałam i jest cudna, orzeźwiająca ale jednocześnie słodkawa... świeża i przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno polubiła bym się z tym zapachem, super kominek i jeszcze w dodatku za tak atrakcyjną cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go wypróbowała ;) jestem ciekawa czy przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kominek! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny masz kominek! ;) a zapach już u mnie zamówiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nikt z ludzi nie przepada gdy w bliskim otoczeniu nagle pojawiają się niekoniecznie ładne zapachy. Ja wtedy zazwyczaj mam przy sobie sprawdzony neutralizator zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl/ który jak dla mnie sprawdza się bardzo fajnie. Tym bardziej, że bardzo skutecznie bez najmniejszego problemu radzi sobie z niekoniecznie ładnym zapachem a nie maskuje go.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczki zapachowe są ładne i ja również mam je u siebie w domu. Jednak one niestety tylko maskują złe zapachy i nie trwa to długo. Dlatego z czasem postanowiłam wstawić od zdrovi specjalny oczyszczacz powietrza. Nawet nie wiedziałam jak oddychanie zdrowszym powietrze wpłynie na całą moją kondycję.

    OdpowiedzUsuń