środa, 1 kwietnia 2015

Torebki,portfele,worki od Artens




 artens.com.pl



 Firma artens, była naszym sponsorem na spotkaniu blogerek za co bardzo dziękujemy, nie spodziewałam się tak atrakcyjnych upominków od firmy, otwierając pudełko buzia sama się uśmiechała






Jest to portfel filcowy wysokiej jakości, przyjemny w dotyku, zapinany na zamek, wyłożony w środku poliestrem, ale nie takim chińskim który się zaraz rozpadnie tylko bardzo dobrej jakości dzięki czemu mamy gwarancję, że posłuży nam przez dłuższy czas. Portfel posiada kieszonkę na monety zapinaną na zamek, kieszeń  przezroczystą na zdjęcie lub dokumenty, miejsce na banknoty, karty kredytowe itp, dokumenty. Ogólnie bardzo pojemny taki jak lubię, już cały załadowany przez moje dokumenty. :-)

Cena: 34,18zł




Torebka to moja miłość od pierwszego wejrzenia. Torebka wykonana z filcu, przyjemna w dotyku zapinana na zamek w środku wyłożona poliestrem oczywiście takim sam jak portfel czyli wysokiej jakości, dodatkowo w środku jest przegródka gdzie możemy wrzucić telefon lub kluczyki aby ich nie szukać po całej torebce. Idealna na wiosnę i jesień, prezentuje się doskonale w połączeniu z portfelem, zwraca na siebie uwagę :-), możemy ją nosić zarówno w ręku jak i na ramieniu, odkąd ją mam nie rozstajemy się.......

Cena:61,99zł










 A tutaj moja mała modelka i worek od artens, worek nie musi być tylko na ciapy do szkoły, moja córcia tak go polubiła, że teraz jak za każdym razem gdzieś jedziemy to ładuje tam sobie swoje gadżety, jakieś picie i jedzonko. Worek można nosić w ręku, na ramieniu i jak plecak, niestety moja mała modelka nie za bardzo chciała pozować bo bardziej interesowały ją żaby.... zamykamy go pociągając za dwa sznureczki, idealny idealny dla dzieci, firma posiada różne wzory zakupimy je tutaj Worki i torby poliestrowe




Firma w swojej ofercie posiada:

 

Gorąco polecam, na pewno się nie zawiedziecie na jakości  artens.com.pl














5 komentarzy:

  1. Uwielbiam filcowe wyroby :o) Sama posiadam kilka filcowych toreb :o) i nawet etui do fona z filcu mam :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. torba jest świetna, portfel z resztą też :) a Twoja modelka, taka podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta torebka, a z portfelem tworzy bardzo fajny komplecik :)
    Zgadzam się z Klaudią, twoja córcia jest bardzo podobna do mamy, śliczne ma oczka :)

    OdpowiedzUsuń