czwartek, 2 kwietnia 2015

Nowości Avon katalog 7/8

Dziś chciałabym wam pokazać nowości 

Avon z katalogu 7 i katalogu 8





 Lakiery pierwszy od lewej daje efekt matowy strasznie szybko wysycha i mega kryje, następny jest do wykończenia matowego, trzeci z drobinkami, czwarty efekt piaskowy z brokatem prawdziwe cudeńko i ostatni z kolorowymi niteczkami. Lakiery dostępne od katalogu 7 POLECAM w szczególności matowe i piaskowe.

 

Będzie dostępny w 6 wariantach kolorystycznych






Perełki wyrównujące koloryt nakładane na wykończenie makijażu.... niestety ja nie zauważyłam żadnego wyrównania koloru skóry ;-(





Kremy Anev, uwielbiam już od dawna.....kolejne do testowania



Klasyczny zapach Litlle Black Dress jest uwielbiany przez klientki czy ten też zrobi taką furorę? Zapach można sprawdzić w katalogu 8 

Z całej kolekcji jaką otrzymałam na razie największą furorę zrobiły lakiery, zapachu Litlle Black Dress nie otwierałam poczekam na próbki aż będą dostępne.

 

 

7 komentarzy:

  1. Co jak co ale lakiery z Avon uwelbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery robią wrażenie :) nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję swój z drobinkami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne lakiery! Cudownie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości zaprezentowałaś, lakiery wyglądają świetnie, ten na paznokciach prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak te nowe lakiery to będzie hit ;-) ja już nie mogę się doczekać katalogu

      Usuń