niedziela, 5 kwietnia 2015

Lakiery Indigo

http://www.indigohomespa.com

Lakiery Indigo typowo wiosenna kolorystyka. Od lewej lakier o nazwie "Hello Yellow" w środku mamy base i po prawej stronie "Fly High".

 

Lakiery zamknięte w szklane buteleczki o pojemności 10 ml możemy zakupić za 16zł tu KLIK!!!!

 

Lakier "Hello Yellow" kolor żółty taki troszkę wpadający w limonkę, dobrze kryjący potrzebuje 2 warstw, szybko wysycha, po wyschnięciu jest błyszczący. Przydatność po otwarciu 12 miesięcy.

Lakier "Fly High" kolor pastelowy zielony, dobrze kryjący potrzebuje 2 warstw, szybko wysycha, po wyschnięciu jest błyszczący. Przydatność po otwarciu 12 miesięcy.

 

 Winylowa baza Indigo: wydłuża trwałość lakieru oraz wzmacnia naturalne paznokcie. Sprawia, iż powierzchnia na którą nakładamy kolor jest aksamitnie gładka.
Może być używana jako mleczny lakier ponieważ nadaje paznokciom delikatny, różowy kolor,  zdrowy wygląd, idealna do frencha.

 

 

Na zdjęciach jako bazy użyłam białego lakieru aby podbić kolor lakierów i bazy.  Jeżeli użyjemy białego lakieru to wtedy wystarczy nam 1 warstwa lakieru Indigo.

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji spotkać się z tymi lakierami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baza bardzo fajnie się sprawdza, lakiery też dobre :) kolory iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki takie wiosenne i radosne :)
    Ja również mam jeden lakier tej firmy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń