niedziela, 8 stycznia 2017

Pomadki w płynie Golden Rose

Matowe pomadki w płynie z Golden Rose
całkowicie zawładnęły moimi ustami.


Opis producenta:
Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.
Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.
Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.
Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.



                                                     Osobiście posiadam 10 odcieni
Pomadka w błyszczyku tak bardzo zachwalana, że i mnie w końcu skusiła. Na szczęście mam u siebie Drogerie Sekret Urody w której były wszystkie odcienie na początek wybrałam czerwień w kolorze nr 09 i przepadłam. 

Opakowanie plastikowe ale z takiego grubszego plastiku o pojemności 5,5ml zakupimy w cenie 19,90zł a jak trafimy na promocję to nawet można trafić za 16-17zł.

Pomadka daje nam satynowo-matowe wykończenie na ustach jest to formuła zastygająca, więc trzeba odczekać chwilę aby się nie rozmazała. Przed nałożeniem zawsze zdejmuję nadmiar przez wytarcie o krawędź opakowania, lepiej dołożyć niż zrobić grubą skorupę.

Trwałość jest zaskakująca możemy dać komuś buziaka i się nie odbije, możemy jeść(uwaga na tłuste potrawy mogą rozpuszczać),pić i dalej pozostaje na swoim miejscu. 

Uwielbiam ją na wielkie wyjścia bo mam 100% pewność, że pozostanie przez wiele godzin na moich ustach.


Jak to przy pomadkach matowych bywa mogą wysuszać, dlatego nigdy nie kładźcie jej na już przesuszone usta gdyż zamiast efektu WOW, będzie nieestetyczna skorupa. 





Aplikator pozwala na precyzyjne pokrycie ust, 
włącznie z wyrysowaniem ładnego konturu.









Najnowsze odcienie:
Z nowej kolekcji skusiłam się na nr 15(najciemniejszy)




7 komentarzy: