sobota, 28 stycznia 2017

Karnawałowy makijaż z Eveline

 

 

Sprawcą całego zamieszania do stworzenia makijażu był właśnie on........ 

naszyjnik.

 

Wielobarwny, lśniący, pojawił się dosłownie w ostatniej chwili, gdy ogłoszono, że konkurs został przedłużony. Patrząc na niego uświadomiłam sobie, że mam idealne kosmetyki Eveline.

Nadał nowe tchnienie, został inspiracją aby powalczyć w konkursie u 

http://zblogowani.pl

 

 Zdjęcie użytkownika zBLOGowani.

 

Marka dla, której makijaż a dodatkowo pazurki zostały stworzone to

 EVELINE COSMETICS

 

Zdjęcie użytkownika Eveline Cosmetics.

Mój karnawałowy Look z Eveline Cosmetics prezentuje się następująco:

 

 Karnawał okres zimowych balów,maskarad, pochodów i zabaw.

Więc musi być kolor, błysk, soczyste usta i mega rzęsy :-)


Kosmetyki, które wykorzystałam w makijażu :


#Matująco-wygładzający puder mineralny

#Puder brązujący

#Multifunkcyjne serum jako baza pod tusz

O serum pisałam tu KLIK

 

#Tusz Volume Celebrities

#Pomadka Aqua Platinum

Recenzja tu Klik

#Eyeliner/konturówka do oczu

 kolor fiolet i czarny

Idealnym dopełnieniem całego makijażu są paznokcie, 

więc nie mogło ich u mnie zabraknąć.

Produkty do wykonania paznokci:


#Wysuszacz

#Top Coat X-treme Gel Effect

# Lakier miniMAX kolor 804

Dodaję również filmik, ukazujący mój makijaż 

Macie jeszcze chwilę, może was też coś zainspiruje i natchnie aby powalczyć w konkursie

KONKURS




zBLOGowani.pl

6 komentarzy: