poniedziałek, 23 stycznia 2017

Nowy tusz Supreme od Avon

Supreme Avon True Colour


Wydłużająco- odżywczy tusz do rzęs, otrzymujemy zapakowany w folii o pojemności 7ml w cenie 22.99zl, dostępny od katalogu Avon 02/2017
Opakowanie plastikowe, kolorystycznie bardzo eleganckie.






Dostępny jest w kolorze brązowym i czarnym. Szczoteczka prosta silikonowa, zakończona jakby kulką, która ułatwia aplikację tuszu w kąciku i dolnych rzęs.



Tusz jest dla mnie mega wybawieniem, gdyż odkąd używam korektora pod oczy, który ma tłustą konsystencję, nie mogłam malować dolnych rzęs gdyż po 2ha wyglądałam jak panda.
Nie spodziewałam się cudów a tu mega zaskoczenie, rzęsy w stanie idealnym przez cały dzień bez efektu straszenia.
Producent obiecuje niesamowite wydłużenie to tu akurat szału nie ma, pokrywa ładnie rzęsy ale mega nie wydłuża tak zwyczajnie.

Dlatego rzesy górne maluję moim ukochanym Lovely żółtym a dolne Supreme Avon i jest idealnie.

A wy jakie macie ulubione tusze?

2 komentarze:

  1. bardzo lubię ten tusz, chociaż mój ma srebrną zakrętkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. CHętnie go wypróbuję:) samo opakowanie wygląda zachęcająco:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń