wtorek, 18 marca 2014

Zielony - kolor nadziei

Dziś prezentuję Olejek Orientalny firmy Marion!






Opis producenta:

Oleje zawarte w formule wzmacniają włosy, regenerując ich strukturę.  Dzięki nim włosy są elastyczne, mocne i błyszczące. Do włosów słabych i delikatnych.
  • Kokos- pielęgnuje włosy suche i łamliwe, regeneruje zniszczone końcówki;
  • Tamanu- sprawia, że włosy stają się mocne i błyszczące.
Kilka kropel produktu wystarczy, żeby włosy odzyskały naturalny i zdrowy wygląd!

Sposób użycia:
1.     Przed suszeniem i układaniem na wilgotne włosy by były miękkie i łatwe do wystylizowania
2.     Na wykończenie fryzury aby wydobyć piękny blask włosów



Moja opinia:

Olejek ten można zakupić za 6,90zł a w promocji za 4,90zł. Olejek jest w plastikowej buteleczce z dozownikiem o pojemności 30ml. 

Do wyboru mamy 4 olejki:
1.     Wzmocnienie: kokos i tamanu
2.     Nawilżenie : migdały i dzika róża
3.     Regeneracja: jojoba i słonecznik
4.     Odżywienie : macadamia i ylan-ylang

Osobiście wybrałam wersję wzmocnienie, ponieważ ostatnio czytałam o olejku kokosowym i tutaj akurat taki jest w składzie.  Nie mogłam się powstrzymać i jak tylko wróciłam do domu musiałam wypróbować, więc moje pierwsze użycie było na włosy suche, zapach jest dość słodki, na dłoń wycisnęłam 1 krople olejku, moje włosy stały się miłe w dotyku(ogólnie mam szorstkie włosy) i śliskie, nie przetłuściły się od razu po zastosowaniu olejku a tego właśnie najbardziej się obawiałam. Drugi raz już zastosowałam olejek na umyte włosy, zauważyłam, że łatwiej mi się je rozczesuje, a po wysuszeniu nie są już takie suche jak zawsze. Moje włosy bardzo polubiły ten olejek myślę, że wybierzemy się po kolejny z tej serii.




Post nie jest sponsorowany






9 komentarzy:

  1. no no musze chyba sobie kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja z chęcią kupie te cudeńko- jeszcze za taką cenę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dziewczyny nie będziecie żałowały ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam teraz olejek arganowy ale jak go wykorzystam to wyprobuje tego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można stosować na przemian, są jeszcze inne z tej serii

      Usuń
  5. Również wybrałabym ten na wzmocnienie. Na razie kupiłam jedwab i chcę go wypróbować, plus mam jeszcze odżywkę. Ale jak mi się skończą to myślę, że się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa ;) Ja jednak nie lubię olejków ;p Chyba jestem za dużym leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te olejki. Ogólnie to kocham wszystkie kosmetyki z Marion

    OdpowiedzUsuń