piątek, 14 marca 2014

Biżuteria moja wielka miłość

Moja biżuteryjna obsesja, którą zaraziła mnie przemiła osóbka, prowadzi bloga modowego i zawsze wie co w trawie piszczy zapraszam również na jej bloga: KLIK

Moje marcowe szaleństwo....taki prezencik przed urodzinowy, skorzystałam z darmowej dostawy i zobaczcie co ciekawego wybrałam w sklepie katherine (http://katherine.pl/dla was na rozdanie też coś mam :-)

 




























 Na koniec coś dla moich obserwatorów, rozdanie już od poniedziałku czyli zacznie się w dniu moich urodzin , wybrałam taki kolorowy i wiosenny naszyjnik


Biżuteria jest fantastycznym dodatkiem naszych stylizacji


7 komentarzy:

  1. Pierwszy naszyjnik bardzo mi się podoba! Kolczyki nie w moim guście, wolę mniejsze, szczególnie kuleczki albo jakieś pierdoły :D.
    Jestem ciekawa rozdania bo naszyjnik rzeczywiście bardzo wiosenny a takiego nie mam w swojej kolekcji ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z jakością :)? Super ten w tonacjach pastelowych, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście mam już naprawdę bardzo dużo biżuterii z katherine i jestem bardzo zadowolona, przechowuję każda oddzielnie zapakowaną w folię w kuferku i nic się nie dzieje.

      Usuń
  3. Uwielbiam taką bizuterię!!! miło że Cię tym zarazilam :) Ja w swojej kolekcji z chęcia znalazłabym ten biały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są :))) takie duże naszyjniki wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna biżuteria! :) Chyba się zakochłałam :D

    OdpowiedzUsuń