poniedziałek, 10 lutego 2014

Krem CC od Bielendy


Krem CC od Bielendy co to takiego?




Opis producenta:

 Innowacyjny, multifunkcyjny krem CC 10w1 to niezastąpiony kosmetyk, który w sposób perfekcyjny łączy właściwości kryjące korektora cery i pielęgnacyjne kremu. Skutecznie poprawia kondycję szarej, zmęczonej, zestresowanej cery, intensywnie nawilża, podnosi trwałość makijażu. Rozświetlające mikropigmenty błyskawicznie dodają skórze witalności i  blasku. Lekka, nietłusta formuła szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu, nie zatyka porów. Krem stanowi idealną bazę pod makijaż.

Stosowanie: 

krem wmasować w oczyszczoną skórę twarzy. W miejscach gdzie cienie i szarość cery są szczególnie widoczne,aplikację można punktowo powtórzyć, krem można stosować samodzielnie lub wymieszać z odrobiną podkładu.



 Krem jest bezpieczny dla skóry wrażliwej

0% parabenów, sztucznych barwników,oleju parafinowego,PEG

Zawiera: 

Kwas Hialuronowy, Witaminę B3 i Olej Brzoskwiniowy

Pojemność: 40ml 

Ważność po otwarciu:6m

Kolor: brzoskwiniowy

Zapach: słodki

Opakowanie: tubka bardzo przyjemna dla oka



Moja opinia:

Zakupiłam krem CC w Rossmannie za 14,99zł w promocji, już od dawna miałam na niego chrapkę ale jakoś nie mógł wpaść w moje łapki, a tu patrzę promocja. Oczywiście cudów się nie spodziewałam ale........................................................zostałam bardzo mile zaskoczona.

Konsystencja bardzo lekkiego kremu z mikropigmentami o słodkim zapachu bardzo przyjemnym, kolor brzoskwiniowy.

Nakładając na całą twarz zobaczymy jak nasza buzia się mieni milionem drobinek efekt jest podobny jakbyśmy nałożyły rozświetlacz . Mi najbardziej zależało na zneutralizowaniu cieni pod oczami i zniwelowaniu moich worków dlatego krem CC wklepuję pod oczy i rozciągam aż po kości policzkowe, chwilkę czekam aż się wchłonie. Oczywiście cienie nie znikają, ale dzięki brzoskwiniowemu kolorowi są przygaszone a drobinki świetnie odbijają światło dzięki czemu po zastosowaniu korektora (który sam już nie dawał sobie rady zakryć moich cieni) mam piękne spojrzenie bez żadnych worków i cieni. 

Producent napisał że krem CC jest świetną bazą pd makijaż i w 100% się z nim zgadzam  miałam problem żeby mój korektor w ogóle ładnie utrzymał się pod oczami i nie zbierał się w zmarszczkach jak się uśmiecham i tu CC spisał się idealnie po pierwszym dniu już widzę ogromną różnice w trwałości pod oczami. 

 

Zalety: 

  1. ZAPACH
  2. ROZŚWIETLA
  3. NEUTRALIZUJE CIENIE
  4. POMAGA UKRYĆ WORKI POD OCZAMI
  5. ŚWIETNY JAKO BAZA
  6. ZAWIERA FILTR UV
  7. UJEDNOLICA KOLOR CERY
  8. BARDZO DOBRZE NAWILŻA
  9. SKÓRA NABIERA ŚWIEŻOŚCI
  10. CENA
  11. DOSTĘPNOŚĆ
  12. LEKKA KONSYSTENCJA
  13. POMAGA UTRZYMAĆ KOREKTOR NA SWOIM MIEJSCU POD OCZAMI
  14. NIE ZATYKA PORÓW
Spróbuję wymieszać jeszcze go z podkładem ciekawe jak się sprawdzi?
 a narazie zapraszam na stronę bielendy klik

4 komentarze:

  1. hej :) mam pytanie odnosnie tych drobinek czy sa mocno widoczne ?? czy po nalozeniu na cala twarz te drobinki nie wygladaja zbyt mieniaco czy jest to raczej dyskretny efekt ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o drobinki to jeśli nie pokryjesz twarzy podkładem to będziesz się mieniła jak diament, ale po pokryciu podkładem buzia jest świeża ale tych drobinek nie widać ja już nawet mieszałam z podkładem i jest ok

      Usuń
  2. p.s czy wyrownanie kolorytu cery jest przynajmniej na poziomie srednim?? z gory dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrównanie kolorytu to raczej polega na tym że ten krem cc odbija światło w odpowiedni sposób ale on nie kryje!!!!

      Usuń