niedziela, 17 września 2017

Szminka w płynie od Avon

W katalogu 15 Avon od października będą dostępne po raz pierwszy szminki w płynie.


Najbardziej byłam ciekawa tych matowych gdyż kolory są rewelacyjne Passion It i Fabulosity od razu zdobyły me serce.....

Od koleżanki otrzymałam odcień Irresistible i mogę wam troszkę o niej opowiedzieć.





Matowe szminki występują w 10 odcieniach.




 Szminkę otrzymujemy w kartonowym pudełeczku o pojemności 7ml w cenie 17,99zl.






 Wyciągając produkt z opakowania , niestety ale za dużo produktu zostaje na aplikatorze i musimy odcisnąć w chusteczkę albo o opakowanie.




 Sam aplikator jest w idealnym kształcie i bardzo ładnie możemy wyrysować porządany kształt.


 Pigmentacja powala! Konsystencja taka lekka, żelowa, po nałożeniu na usta nie wysusza ich ani nie czuć ściągania przy zasychaniu. Szminka nie zasycha do końca i zostawia ślady na szklance, ale mimo to bardzo dobrze się utrzymuje, u mnie ok 5 godzin.





4 komentarze:

  1. wygląda na prawdę super! :) Ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie :) Lubię szminki Avon, ale nienawidzę ich katalogów, za to że tak okrutnie przekłamują kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maty, od dawna szukałam czegoś dla siebie i skusiłam się na tą pomadkę! Wybrałam odcień Irresistible. Jestem zadowolona z koloru i trwałości. Mam jeszcze ochotę na odcień Flushed :)

    OdpowiedzUsuń