piątek, 15 kwietnia 2016

Paletka do konturowania PRO-CONTOUR HEAN





Opis producenta:


Wielofunkcyjna paletka do konturowania PRO-CONTOUR PALETTE

Zestaw trzech kremowych, miękkich, doskonale miksujących się podkładów konturujących, które nałożysz gąbeczką do makijażu, pędzlem, a nawet palcami!

3 Kroki do perfekcyjnie wymodelowanej twarzy:

  • Najjaśniejszy, rozjaśniający kolor stosujemy na grzbiet nosa, środek czoła, pod oczy, na brodę oraz łuk kupidyna;

  • Średni kolor ma za zadanie podkreślić kości policzkowe. Stosujemy go również na skrzydełka nosa oraz skronie;

  • Najciemniejszy, konturujący stosujemy poniżej kości policzkowych.

W zależności od ilości nakładanych warstw, osiągniesz delikatny i naturalny bądź wyrazisty efekt glamour na wielkie wyjście czy też na sesję fotograficzną.

Produkt profesjonalny, polecany również do stosowania w makijażu scenicznym.




 Moja opinia:

 

Robiąc zestawienie kolorów rzuciło mi się w oczy podobieństwo do pewnej paletki, którą miałam przyjemność już opisywać, a mianowicie chodzi o Kobo

 

  

I jak prawie takie same?

 

Prawie i tu to prawie robi dużą różnicę....

 

Opakowanie Hean solidniejsze, kolory nie zachodzą na siebie dzięki czemu nie musimy się martwić, że upaćkamy kolor obok. 

Podkłady do konturowania Hean mają kremową konsystencję, dużo lżejszą od Kobo i dzięki temu możemy stopniować ich nasycenie na twarzy i idealnie ze sobą łączyć.  Świetnie sprawdzi się w makijażu dziennym, gdyż wygląda naturalnie, nie robi maski. 


 

Ja mam obsesję oglądania jak podkład a w tym przypadku podkłady z paletki Hean wyglądają w świetle dziennym i powiem wam, że ten zestaw zdał u mnie na 6. 


Jeżeli macie ochotę użyć paletki do zdjęć czy makijażu scenicznego bez problemu poradzi sobie z mocniejszym podkreślenie urody.

 

Wykonturowaną  twarz należy przypudrować i wtedy mamy pewność, że wszystko utrzyma nam się idealnie cały dzień.


Odkąd Paletka Hean pojawiła się u mnie nie rozstajemy się....



 




 

Firma Hean przygotowała dla nas również inne produkty do konturowania, które możemy dobrać według uznania.

Zakupimy je tu KLIK









10 komentarzy:

  1. Ta paletka wyglada bardzo zachecajaco :) mam Kobo i tak srednio uzywam ale mooze w koncu zaczne :)
    Obserwuje I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcienie wydają się idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hean chyba bardziej mi sie podoba od Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna paletka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowo ta paletka wygląda. moje odcienie wszystkie:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nna razie mam tą z Kobo i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posiadam tą paletkę z Kobo do konturowania na mokro i jestem średnio z niej zadowolona, ponieważ mam bardzo zbitą konsystencje ;/ Więc może wypróbuję tą z Hean za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wiecie, że Hean to KOBO co nie?

    OdpowiedzUsuń