niedziela, 14 czerwca 2015

Zestaw lakierów color CLUB- electro candy od Euro Fashion

Electro Candy



Volt of Light







- Tangerine Scream




Electro Candy


Opis producenta:

Lakier do paznokci Color Club, stworzony z wysokiej jakości składników, zapewnia wspaniały kolor, długotrwałe pokrycie oraz trwały połysk. Lakier nie zawiera Toluenu, Formaldehydu i DBP.





Ultra Violet



What a Shock!



Pure Energy


  Baza

Cały zestaw lakierów zakupimy tu: sklep.eurofashion.com.pl

 

MOJA OPINIA :

 

Lakiery należą do grupy neonowych, są to wspaniałe lakiery na lato, cały zestaw pozwoli nam stworzyć różne wariacje kolorystyczne, zestaw zakupimy za 105,90zł w skład, którego wchodzi 7 lakierów po 15 ml, ważność po otwarciu aż 30 miesięcy.

 

Lakiery najlepiej się prezentują jak damy pod nie lakier koloru białego, wtedy przepięknie podbije nam te neonowe odcienie, dzięki bazie, która jest w zestawie pomoże nam utrzymać lakier dłużej na paznokciach.

 

Mi osobiście ten zestaw bardzo przypadł do gustu uwielbiam takie szalone kolory, na paznokciach wytrzymuje ok 3-4 dni. 


Zakochałam się w nowej kolekcji Halo Hues zajrzyjcie jest tu : KLIK

Zdjęcie pożyczone z fanpage Color Club




Ogromne podziękowania dla Pani Beaty,która przesłała nam lakiery na spotkanie blogerek

4 komentarze:

  1. Mam dużo lakierów z Color Club i bardzo je lubię za efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. neonki są bardzo efektowne, polubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam neonki ;) a kolekcja Halo Hues jest po prostu obłędna! ;)

      Usuń