piątek, 2 stycznia 2015

Kuszące usta dzięki Golden Rose


http://goldenrose.pl/1592-product/luxury-rich-color-lipgloss.jpg


 Opis producenta:


 Nowa seria ekskluzywnych błyszczyków Luxury Rich Color Lipgloss zapewnia wysoki połysk oraz pełne pokrycie ust kolorem przez wiele godzin. Intensywny kolor błyszczyka w połączeniu z formułą wygładzającą, nadającą połysk oraz nawilżającą zapewni uczucie komfortu i luksusu na ustach. Dwustronny, elastyczny aplikator umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację, pokrywając usta głębokim, nasyconym kolorem, dodatkowo nie sklejając ich.

Luxury Rich Color Lipgloss to błyszczyk dla kobiet które marzą o atrakcyjnych i ponętnych ustach.

Twoje usta zasługują na odrobinę luksusu...



 Moja kolekcja:






 Moja kolekcja składa się z 9 kolorów, a firma ogólnie posiada 18, każdy o pojemności 9ml cena 19,99zł.


 

 

Błyszczyki są zapakowanie w eleganckie płaskie plastikowe opakowania ze złotą zakrętką, a w środku luksusowy mus, który nakładamy na usta za jednym pociągnięciem mamy pełne krycie i nie musimy się przejmować jeśli mamy suche usta ponieważ błyszczyk ślicznie pokryje nasze usta i pozostawi je nawilżone. Aplikator mięciutki taki jakby troszkę gąbczasty, konsystencja błyszczyka dość gęsta, ale bardzo łatwo się nakłada. Po nałożeniu jest taki kleisty, ale po chwili już go nie czujemy na ustach! Jak na błyszczyk bardzo długo wytrzymuje u mnie 3 godziny co jest nie do pomyślenia przy innych błyszczykach, które zjadam w mgnieniu oka.


Ja jestem oczarowana......

 

 Na ustach kolor nr 15




Znacie?

Zakupimy je tu http://goldenrose.pl/produkty/usta/blyszczyki/luxury-rich-color-lipgloss-111.html#/kolor_r_glr-3




5 komentarzy:

  1. piękne kolory, ja osobiście mam fiolet z tej serii i nie używam go, za mocny dla mnie, ale jakiś inny bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się spodobał nr 5 :) Choć 15 też ciekawa, oj ciekawa, ale kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam do nich przekonana, chociaż kolorek na ustach kusi :)
    Właśnie zaczęłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo mi się podobają, choć opakowania są dość dziwaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ;)
    15 wpadła mi w oko!
    Niezła kolekcja... <3

    OdpowiedzUsuń