poniedziałek, 15 grudnia 2014

Tusz, który czaruje.......





Opis producenta:



BIG VOLUME LASH PROFESSIONAL MASCARA NATURAL BIO FORMULA
Maskara Big Volume Lash Natural BIO Formula to wyjątkowy kosmetyk, który w naturalny sposób upiększa i równocześnie pielęgnuje rzęsy. Sprawi, że staną się one niesamowicie wymodelowane – wyraźnie uniesione, pełne objętości oraz niesamowicie wydłużone. Perfekcyjnie wyprofilowana, giętka i elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH TM precyzyjnie wystylizuje nawet najbardziej wymagające rzęsy, dając efekt gęstych i wyraźnie pogrubionych rzęs. Specjalnie zaprojektowana konstrukcja szczoteczki dociera nawet do najkrótszych rzęs, dzięki czemu są one idealnie rozdzielone i pokryte intensywnym, czarnym kolorem. Opatentowana formuła tuszu oparta jest na naturalnych Bio komponentach. D-panthenol skutecznie uelastycznia i nawilża rzęsy od nasady aż po same końce. Naturalny wyciąg z wosku carnauba odżywia rzęsy, ekspresowo je regeneruje i zapobiega ich wypadaniu. Ekstrakt z Jojoby wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując jego strukturę. Naturalne pigmenty mineralne rewitalizują rzęsy, pobudzają je do wzrostu i chronią przed mechanicznymi uszkodzeniami.
Efekty:
• zachwycająca zmysłowa objętość
• naturalna kusząca gęstość
• niewiarygodne uczucie lekkości
• odżywione i zdrowe rzęsy
• perfekcyjne rozdzielenie rzęs bez grudek





Moja opinia:

Po przeczytaniu u http://mazgoo.blogspot.com/ ,że tusz ma fajną szczoteczkę i świetnie pokrywa rzęsy, to i ja musiałam od razu wypróbować działanie na moich.....

 

Producent na swojej stronie tak pięknie o nim pisze, ale pisać zawsze można co z działaniem?

 Ja już od wielu lat jestem wierną fanką mojego schocka z Avonu-u, ale dzięki sponsorowi czyli firmie Eveline mogę wypróbować tego o to zielonego stworka.

 

Szczoteczka zręczna, silikonowa genialnie rozczesuje rzęsy nie ma mowy o pozostawieniu jakiejkolwiek grudki, ślicznie wydłuża i pogrubia, oczywiście wszystko możemy stopniować nakładając kolejne warstwy. Najfajniejsze jest to, że nasze rzęsy nie są takie sztywne jak przy innych tuszach i  nawet gdy potrzemy delikatnie rzęsy nic się nam nie osypie. Kolor piękny czarny. Wytrzymał cały dzień na moich rzęsach jak dla mnie ten tusz zasługuje na 6!




Testowałyście już?

6 komentarzy:

  1. lubię tusze eveline, ten również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojego jeszcze nie otworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie używam z Avonu z serii Luxe :) ale ten świetny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twoich rzęsach wygląda nieźle, mój musi poczekać jeszcze w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oczywiście swoj już otworzyłam :) jako tuszomaniaczka musiałam :) nie wytrzymałam :D szczerze ? rozdziela rzęsy lepiej niż nie jeden bardzo drogi tusz od Diora czy Lancome ;) jestem mega totalnie zaskoczona efektem :) na moich - jedna warstwa daje bardzo naturalny efekt gęstych i długich rzes przy 3 warstwach wygląda na wielkie WOW :) zresztą zrobię recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma wszędzie super pozytywne opinie, od jakiegoś czasu używam Lovely tego żółtego i jest genialny, ale już następnym razem kupię ten żeby zaspokoić ciekawosc :) Podoba mi się efekt .

    OdpowiedzUsuń