czwartek, 18 września 2014

Nowości od Avon

Dziś w roli głównej najnowsze dziecko Avon

tusz BIG DARING i pomadki Ultra Color Bold(edycja limitowana)





 

 Zapewnienia producenta

 

Szczoteczka intensywnie pogrubiająca, perfekcyjny profil dopasowuje się do kształtu rzęs, a włoski o różnej długości i formie wachlarza docierają do każdej z nich i rozdzielają je od nasady aż po końce, kremowo-żelowa formuła z kolagenem, keratyną i proteinami pozwala stopniować objętość rzęs, zachowując ich elastyczność i miękkość.

  • BEZ GRUDEK

  • BEZ SKLEJANIA

  • BEZ ROZMAZYWANIA

     


 Moja opinia:

Tusz otrzymujemy w kartonowym pudełeczku (niestety moje było tak atrakcyjne, że moje córeczki się nim zaopiekowały ;-)). Konsystencja tuszu rzeczywiście taka kremowo-żelowa, szczoteczka zwykła (nie silikonowa), ale i tak ślicznie rozczesuje rzęsy. Po pierwszym użyciu pomyślałam sobie o Boże co za bubel, szczoteczka duża i wygięta w ogóle nie umiałam się nią malować upaćkałam powiekę i tusz wylądował w kuferku, ale po tygodniu znów postanowiłam dać mu szansę i jak to mówią praktyka czyni mistrza, zamówiłam kolejne 2 szt. Tusz posiada przepiękną czerń, fajnie pogrubia i pozostaje na rzęsach aż do demakijażu nie osypuje się i nie odbija na powiece.  Jeśli lubicie zwykłe i duże szczoteczki to będzie idealna. 





Tusz nałożony na serum do rzęs z Eveline































 

 

Szminki Ultra Color Bold (edycja limitowana)





Chociaż mam ich dużo urzekły mnie swoimi kolorami, zakupiłam 2 kolory a że jestem konsultantką wyszły mnie bardzo tanio. Szminki są świetnie napigmentowane, fajne jest to że możemy sobie stopniować ich nasycenie, utrzymuje się na ustach dość długo, jestem z nich bardzo zadowolona. 

 




    




















1 komentarz:

  1. Zaskoczył mnie ten tusz , świetny efekt :)
    Kolory szminek idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń