wtorek, 27 maja 2014

NOWOŚCI!

Witajcie!

Dziś przedstawiam wam cudowności jakie otrzymałam!


Bardzo dziękuję portalowi BeautyShow za świetną nagrodę, którą otrzymałam za udział w konkursie. Zapraszam na stronkę http://www.beautyshow.pl/.





Balsam nawilżający i peeling już wypróbowałam są boskie, balsam rzeczywiście świetnie nawilża a peeling ma dość grube drobinki więc świetnie oczyści nasze ciało i przygotuje do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Dalej dostałam do testów od firmy QUIZ

i z WIZAŻU tajemniczą odżywkę

Może coś was zainteresowało szczególnie i chciałybyście poczytać recenzję?

6 komentarzy:

  1. Super nowości :). Czekam na recenzję lakieru i produktów Eveline :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne produkty :) ciekawa jestem tajemniczej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, świetne produkty no i wygrana świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i już dziś dodam recenzję lakieru

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Eveline! Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń