czwartek, 12 grudnia 2013

Szampon Isana do włosów rudych i farbowanych na rudo



Opis producenta:

ISANA HAIR RED SZAMPON do włosów rudych i farbowanych na rudo z wyciągiem z henny i granatu i z filtrem UV i pigmentami koloryzującymi. Szampon z wyciągiem z henny i granatu został opracowany specjalnie z myślą o potrzebach włosów rudych i farbowanych na rudo. Wyjątkowe substancje pielęgnujące, takie jak pantenol chronią włosy przed wysuszeniem i dodają im pięknego blasku. Formuła pielęgnująca z witaminą E, filtrem UV i pigmentami koloryzującymi pozwala włosom zachować przez długi czas lśniący rudy kolor.


Stosowanie:

Wmasować delikatnie w mokre włosy,pozostawić na chwilę,następnie dokładnie spłukać.




Szampon jest w wersji :

  • dla rudowłosych
  • dla blondynek
  • dla brunetek

Moja opinia:

Zakochana ostatnio w kolorach farb i szamponetek w odcieniu bordo i wiśniowym, szukałam czegoś co mój kolor będzie odżywiało i nie wypłucze mi się tak szybko!

Moją uwagę zwrócił szampon w Rossmannie - ISANA , szczególnie kolor opakowania mnie zaintrygował , ładny kształt butelki. Zakupiłam w promocji za 4,99zł szczerze to nie spodziewałam się jakiegoś wielkiego efektu który powali mnie na kolana.......

Kolor szamponu:




 Pojemność: 250ml
Cena:4,99zł
Kolor: czerwono-pomarańczowy



PLUSY:
  • Pachnie delikatnie
  • Ładnie się pieni
  • Nabłyszcza
  • Odżywia
  • Nie wysusza włosów

Polecam! Szkoda tylko że nie ma odżywki z tej samej wersji........


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz