wtorek, 10 września 2013

Farba do włosów MARION

Farba w odcieniu Ciemna Wiśnia firmy MARION zakupiona wczoraj w Drogerii Natura za 3,99zł.
W pudełeczku znajdziemy utrwalacz, farbę oraz rękawiczki, zestaw nie posiada odżywki po farbowaniu, ale za taką cenę?
Powiem szczerze, że skusiłam się na tą farbę bo znam wiele kosmetyków firmy MARION i jestem z nich bardzo zadowolona, więc pomyślałam że farba też musi być bardzo dobra.

  • konsystencja farby jest rzadka (ale to nie przeszkadza w jej nakładaniu, nie spływa)
  • ma neutralny zapach (nie śmierdzi jak to co nie które farby)
  • kolorek wyszedł ciemniejszy, ale śliczny
  • nie przesuszyła moich włosów
Jak nakładałam farbę miała kolor ciemno czerwony, jak spłukałam włosy to w świetle łazienki kolor wydawał się strasznie ciemny, ale w świetle dziennym jest cudny taki jaki właśnie chciałam uzyskać.
Jestem bardzo bardzo zadowolona.

Oto efekt w świetle dziennym:

Zapraszam do poczytania o produktach MARION tutaj  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz